قدردانی باشگاه ماهان از دقت، صراحت و صداقت خبرنگاران

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

قدردانی باشگاه ماهان از دقت، صراحت و صداقت خبرنگاران

به مناسبت روز خبرنگار، باشگاه فولاد ماهان از دقت، صراحت و صداقت خبرنگاران ورزشی که موجبات بالندگی حرکت این مجموعه را در سالیان اخیر فراهم آورده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

خبرگزاری فارس: قدردانی باشگاه ماهان از دقت، صراحت و صداقت خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان، محمدرضا ساکت، مدیر عامل این باشگاه با صدور پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار از تلاش‌های این عزیزان که موجبات بالندگی حرکت این مجموعه را در سالیان اخیر فراهم آورده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: رسالت خبرنگاران، خطیر و سرنوشت‌ساز است؛ تعهد و مسئولیت انسانی در دایره کلمات، ارتباط با اقشار و طبقات متنوع جامعه و رصد کردن فعالیت سازمان ها و نهادهای مختلف در راستای انعکاس رویدادها، «اهالی رسانه» را به عنوان یکی از اثرگذارترین مشاغل حرفه‌ای معرفی می‌کند.

خبرنگاران، روزنامه نگاران و سایر «رسانه» سازان به حق به عنوان اعضای پیشروی رکن چهارم جامعه مدنی تعریف شده و رشد و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی را ممکن می‌سازند.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان به عنوان با ثبات‌ترین باشگاه خصوصی کشور ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهم مردادماه  سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار از تمامی دوستان همراه خویش در فعالیت‌های انجام شده از دقت، صراحت و صداقت خبرنگاران ورزشی که موجبات بالندگی حرکت این مجموعه را در سالیان اخیر فراهم آورده اند تشکر و قدردانی ویژه می‌کند.

بدون تردید اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دوستان رسانه‌ای باشگاه فولاد ماهان به همراه گزارش‌ها، تحلیل‌ها و یادداشت‌های منتقدانه شان در جهت دهی سیاست گذاری های این مجموعه موثر بوده و ارتقای سطح آگاهی کلیه کارکنان، ورزشکاران و هواداران ماهان را در مدت زمان فعالیت به همراه داشته است.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان ضمن استقبال از طرح کلیه موارد مورد نظر دوستان رسانه‌ای خویش برای کلیه فعالان و تلاشگران حوزه خبر که با عمل به رسالت حرفه ای خویش این مجموعه را یاری می‌نمایند از درگاه خداوند بهروزی و موفقیت روز افزون آرزو می‌نماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:59 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه